• Meniu
  • Kategorijos
  • Rambyno regioninis parkas

Sveiki visi! Na ką, vasara - kelionių metas.

Prieš kelias dienas trys mergaitės pasileidome į kelionę po Žemaitijos Rambyno regioninį parką. Kaip ten gražu!
    Parkas yra visai prie pat pasienio ruožo ir Nemuno upės.
    Pasikrovėme kuprines ir pasileidome po Mažąją Lietuvą. Pirmiausia aplankėme Rambyno kalną. Vaizdas - nuostabus! Kokioje mes gražioje šalyje gyvename.
    Kalno viršuje atsiveria plati Nemuno kraštovaizdžio panorama. Laiptais galima nusileisti nuo kalno ir pasivaikščioti paupiu.

Toliau vykome į aikštelę ant Nemuno kranto. Ten yra suolelis atokvėpiui.
    Rambyno parką patogiausiai būtų aplankyti automobiliu ar dviračiais. Pėsčiomis - jau iššūkis.

Gandras - Lietuvos nacionalinis paukštis. Keliaujant po parko teritoriją nori nenori pastebi dideles jų kolonijas. Tik išsukus iš miško, Bitėnuose yra baltųjų gandrų stebykla, kurioje per monoklį galima stebėti didžiules jų šeimas.
    Mums nepavyko užeiti į stebyklą, nes ji buvo ižrakinta, tačiau gandrus tikrai pamatėme, net iš labai arti. Jie, o ne mes, čia šeimininkai.

Netrukus vykome į Martyno Jankaus muziejų. Ši vieta - ypatinga. Tik išlipus iš automobilio mus "pasitiko" Mažosios Lietuvos paveikslų sodas. Jame pilna įvairiausių menininkų plenerų ir skulptūrų po atviru dangumi, kuris yra atviras ištisus metus.

Muziejuje vyksta įvairios edukacinės veiklos susijusios su senąja spauda. Galima išmėginti surinkti raides, pasukti senovinę spaudos mašiną ar pasirašyti į Amžinosios Rambyno kalno knygos (kopijos) puslapius (originali knyga saugoma M.Mažvydo bibliotekoje). Netrukus muziejus praplės savo edukacinių užsiėmimų veiklą. Supažindins smalsuolius su senoviniu knygų rišimo būdu ar pamokys kaip aptraukti knygos viršelį oda.

Muziejaus gidė mums pasiūlė aplankyti Bitėnų kapinaites. Jose palaidoti Možosios Lietuvos veikėjai: V.S.Vidūnas, M. Jankus su šeima, K.V.Banaitis ir t.t.
    Tai vienos iš gražiausių kapinaičių Lietuvoje.

Toliau keliavome į Tauragę...Laukite tęsinio.

xoxo Akvilė

Sveiki visi! Na ką, vasara - kelionių metas.

Parkas yra visai prie pat pasienio ruožo ir Nemuno upės.

Toliau vykome į aikštelę ant Nemuno kranto. Ten yra suolelis atokvėpiui.

Tai vienos iš gražiausių kapinaičių Lietuvoje.

Toliau keliavome į Tauragę...Laukite tęsinio.